مدل ساختاری از نقش عشق به برند در تاثیرگذاری محرک های بازاریابی بر رضایت مشتریان

پیمان دیلمی معزی

دوره 1، شماره 1 ، آذر 1400، ، صفحه 101-118

https://doi.org/10.22034/jbme.2022.313113.1000

چکیده
  هدف تحقیق  حاضر، ارائه مدل ساختاری از نقش عشق به برند در تاثیرگذاری محرک های بازاریابی بر رضایت مشتریان می باشد. این تحقیق از لحاظ روش گردآوری،پیمایشی و از حیث هدف کاربردی بوده است. جامعه آماری تحقیق را مشتریان شرکت کاله در استان های مازندران و گیلان تشکیل دادند.حجم نمونه تحقیق  بر اساس فرمول کوکران 384 نفرتعیین گردیدواز روش نمونه ...  بیشتر